torstai 10. lokakuuta 2013

Enskuun työttömyys aste nolla!


Maanantaina ja tiistaina ramppasin työhaastatteluissa ja eilen tärppäs kuukauden pesti! Joka alkaa huomenna aamulla kello kuusi, ja matkaa työpaikalle tollaset 10 kilometriä, enemmän ehkäpä. Joten varmaan viideltä aamulla sinne päin pitää sitten pyörällä lähteä. Mut ihan oon ilonen nyt, kun rahalle on tarvetta :>

Vähän ain nolottaa tää mun portfolio kun joku selaa sitä XD Siis tuo pitäis olla työkansio jossa on kaiken sortin paperit ja meisselit (?) Niin mulla on omia facebook kuvia tuolla teksteineen missä esittelen itseni perusteellisesti.. pliis hei miks piti tehdä tollanen kuva-albumi tosta

Vaihtorinkiin laitoin just myyntiin neljällä kympillä xs koon vaatepaketin! Hinnasta voi neuvotella ;)
Joten viestiä mulle facebookissa tai sitten täältä varaamaan:
 
 
olethan kirjautunut sisään niin näät sivun hih :>
 
Nyt suihkuun ja tekemään ittelleni huomiseks töihin matkaan jonkun hedelmäsalaatti systeemin
 
heido!

2 kommenttia:

  1. moi annika! :D en tiedä muistatko sä mua, mut ku törmäsin sun blogiin ni mäpäs muistin sut, hahha :D leikittiin aina lapsina samassa porukassa sampolassa XDD selailin vähä sun blogii ja täähä o kiva! :D liityn. käy säki kurkkaa mun 8) terkuin jonna! http://not-another-mannequin.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. een kyllä muista, mahdankohan olla oikee annika :D juu käyn kattomas!:>

      Poista

ja annika kiittää ! :3