torstai 1. maaliskuuta 2012

Sä olit vaara liian suuri kiertää, liian houkuttava ohittaa.

vähän on tollanen olo, vituttaaaaaa.
vitutuksen aihe = salainen.
mutta jeeee nyt voin taas ilosesti postata kun toi videopostaus on pois päivänjärjestyksest ..
niin että siitä, jotkut tykkää, jotkut ei.
vähän ensin mietetytti et uskaltaaks mitää videopostausta ees tehä ku tää on tää pori ..
nii ihmeellist jos joku tääl yltyis tollasseehe, mut mä yllyin :)
sillä mua ei kiinnosta ihmisten negatiivisit palautteet musta ja mun tekemisistä,
eihän se niille edes kuulu, että voisivat huolehtia vaan niistä omista asioistaan vaikkapa.

en oo vähään aikaan kuvaillu mun päivän asuuni, joten ajattelin nyt tehdä sen 8)
peeeäs. nää mun kuvat on ihan värittömii aina:(
mut kesää myöte nää kuvatki varmasti 'kirkastuu' :d
huulipaita 12,95€ - h&m
raitagollege hame 4,95€ - h&m
laukku 2€ - kirpparilta
sormus 2,45€ - cubus
punottu vyö 4,95€ - h&m, jota käytän ihan vaan siks ettei toi hame tipu s:
ja housuina toimi perus legginssit, h&m mästä

"Kauan sitten minussa
aavistus jo sinusta" ♥
kauheesti oltiin suunniteltu jo Emman kanssa meen viikonlopun menemisii mutta neki tais nyt sitten mennä mönkää, jippiaijeijei sä TSIIKAAT voittajaa. ööh tota, mikäs toi äskene oli :d
ääh, selvinpäin tätä viikonloppuu en varmasti ole !


<3annika


2 kommenttia:

ja annika kiittää ! :3